|
Lees eerst dit:De partituren die u hier terugvindt komen uit mijn collectie bladmuziek, werden mij toegestuurd door componisten, vond ik elders op het internet, of heb ik zelf genoteerd uitgaande van een geluidsopname. U mag de partituren die u hier vindt enkel gebruiken voor persoonlijke studie, onderwijs of muziekwetenschappelijk onderzoek. Het is verboden ze te aan te wenden voor commerci le doeleinden van welke aard dan ook, bijvoorbeeld: distributie, optredens, opnames. Indien u dit wel wenst te doen, dient u eerst de nodige stappen te ondernemen om u in orde te brengen met alle eventuele geldende auteursrechten. Ik ben bereid u daarbij te helpen: zend mij een e-mail met uw verzoek. Deze verzameling partituren is opgezet zonder enig winstbejag en zeker niet om eender wie financieel te benadelen. Ik heb daarom ook in het verleden elk voorstel om mijn website commercieel uit te bouwen of grotere bekendheid te geven steevast en onmiddellijk van de hand gewezen. Ik heb voor de publicatie van alle hier aanwezige werken contact gezocht met componisten, bewerkers, en/of auteursrechthouders, en ik heb mij voorgenomen dit te blijven doen in de toekomst. Mocht u desondanks toch aanstoot nemen tegen de aanwezigheid van een bepaalde partituur verzoek ik u dit via e-mail aan mij kenbaar maken. De bestaansredenen van deze collectie kunnen samengevat worden in een paar lijnen: |
First read this:The scores that you can find here originate from different sources: my private collection, sent to me by their composers, retrieved from the internet, or transcribed from a recording. You can use the scores that you find here only for private study, scholarship or research. You are not allowed to use them for any commercial purposes such as but not limited to: distribution, performances, and recordings. If you intend to do so, you first have to comply with all applicable copyrights. I am available to assist you in that matter: send me an e-mail with your request. This collection of scores has been built without any intention to profit, and certainly not to disadvantage anyone financially. Accordingly I rejected every proposal in the past to commercialize my website, or even to consider doing so. I attempted to comply with all existing copyrights by contacting the concerned composers, arrangers, and/or copyright holders, and I shall continue to do so in the future. Nonetheless, if you have any objections against the occurrence of some work on this site, I invite you to e-mail me your concerns. The objectives of this collection can be summarized in a few lines: |
Lisez d'abord ceci:Les partitions ci-apr s proviennent de diff rentes sources: ma collection priv e, envoy es par leurs auteurs, r cup r es de l internet ou transcrites au d part d un enregistrement. Vous pouvez utiliser les partitions ci-apr s seulement pour un usage priv , apprentissage ou recherche. Il ne vous est pas permis de les utiliser des fins commerciales telles que mais pas limit es : la distribution, r citals, concerts et enregistrements. Si vous en avez l intention, vous devez vous acquitter de tous les droits d auteur. Je peux vous y aider : envoyez-moi un e-mail avec votre requ te. Cette collection de partitions a t compil e en dehors de toute id e de profit et certainement sans financi rement ne d savantager personne. En cons quence de quoi, j ai rejet dans le pass toute proposition de commercialiser mon site internet, ou y payer plus d attention. J ai tent de m acquitter de tous les droits d auteurs en contactant les compositeurs, arrangeurs et/ou les ayants-droit et poursuivrai dans le futur. N anmoins, si vous avez des objections formuler je vous invite m en faire part e-mail. Les raisons d tre de cette collection peuvent tre r sum es en quelques lignes: |
Para comenzar lea esto:Las partituras adjuntas provienen de diferentes fuentes: provienen de mi colecci n privada, me han sido enviadas por sus autores o me han sido obtenidas por Internet o retranscritas a partir de una grabaci n sonoras. Pueden utilizar las partituras adjuntas s lo para uso privado, el aprendizaje o para la investigaci n. No est permitido de utilizarlas con fines comerciales tales como, pero no limitado a: la distribuci n, recitales, conciertos y grabaciones. Si tienen la intenci n de usarlas para tales fines, primero deben ponerse en regla con los derechos de autores. Le puedo ayudar en ello: env eme un e-mail con su solicitud. Esta colecci n de partituras fue compilada sin ninguna intenci n de beneficio ni, desde luego, para perjudicar ninguna persona de forma financiera. He intentado cumplir todos los derechos de autor, poni ndome en contacto con los compositores, arregladores y/o beneficiarios y seguir haci ndolo en el futuro. Sin embargo, si usted se opone de forma cualquiera, le invito a enviarme un e-mail. Se puede resumir en breve las razones de ser de esta colecci n: |
Avoca te Stef Minnebo |
Le Comte Ory Gioachini Rossini arr. Mauro Giuliani |
|||
500 miles Hedy West arr. Mario Abril |
He's got the whole world in his hands Afro-Amerikaanse spiritual arr. Mario Abril |
Let it go uit "Frozen" arr. Bart Walravens |
Truman Sleeps Philip Glass arr. Helen Borremans |
Arcade Duncan Laurence arr. Helena De Beul |
Vienna Concert Johann Kaspar Mertz, Franz Schubert gitaar: Raphaella Smits Nieuw in mijn CD-collectie! |
J.S. Bach gitaar: Jan Depreter Nieuw in mijn CD-collectie! |
Sadness and Sorrow (Naruto's thema) Taylor Davis arr. Helena De Beul |
Stella Helena De Beul |